Gå til innhold

Noen har testdag dag 12 andre 14.. Betyr det da..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er derfor riksen opererer med blodprøve.. for da ser de om det evt er hcg i kroppen. de forteller deg hva du skal gjøre med crinone naar du ringer inn... men mest vanlig aa slutte ved ferskforsøk.. for da er kroppen klar til aa overta...

ser ihvertfall at de som har testdag dag 14 bare skal teste hjemme med cb (altsaa urinprøve)

Jeg hadde testdag i går på rugedag 12, og skulle ta Crinone til og med rugedag 11, altså dagen før blodprøven. Min hjemmetest var negativ i går, men jeg tok blodprøven så venter på denne. Har ennå ikke fått tantebesøk og mensmurringene jeg hadde opphørte da jeg sluttet på Crinonen fredag. Har et ørlite håp om at alt håp ikke er ute ;)

Annonse

Annonse

Ikke kjenn etter på tegn, det er så tidlig at det enda kan ta litt tid før de kommer, men vet jo det er vanskelig la være :) dag 9 er tidlig førstegangsprøverruger, jeg testet såvidt svakt den dagen! mandag er nok bedre teste om du ikke klarer vente til blodprøven ;)

Håper du får positivt svar på tirsdag da :-) Rugedag 9 er som andre skriver her tidlig, jeg fikk svaaaaaaaak positiv rugedag 10, bedre på 12 og helt tydelig dag 14 :-) Men om du ikke klarer å vente kan du jo ta en test hjemme i morgen tidlig på morgenurin.

Jeg hadde testet igjen! Men så er jeg jo litt utålmodig...

Jeg testet positiv 9 dpo, men streken var veeeeldig svak, har gradvis blitt sterkere de neste dagene. Jeg skal også ta blodprøve på tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...