Gå til innhold

Er det noen som har fått dilla på noe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har blitt veldig sugen på søtt jeg.

Lyst på godis hver dag, men prøver og bytte ut godisen med Crüsli i stedet:)

7 uker.

Sist hadde jeg dilla på kjeller lukt, eller varme elektriske ting.

serverrommet til IT avdelingen var det beste stedet jeg kunne sniffe. og når toget mitt stoppet på nationalteateret på vei til eller fra jobb sniffet jeg som en tulling! Jeg hoppet faktisk av toget 2 ganger også. :) Synes fremdeles det lukter godt der, men blir ikke helt gæærn!

Husker ikke hvor langt jeg var kommet da, men jeg hadde grei størrelse på magen hvertfall.

Appelsinjuice er godt det!! :)) Må ha det, bare mååå ha det! :) Spørs om det er noe mangel på vit c og kroppen ordner opp selv... :) da jeg var gravid sist hadde jeg dilla på leverpostei.. hadde vist lite jern i kroppen :) jeg er i uke 12 :)

Jeg har blitt veldig sugen på søtt jeg.

Lyst på godis hver dag, men prøver og bytte ut godisen med Crüsli i stedet:)

7 uker.

Sist hadde jeg dilla på kjeller lukt, eller varme elektriske ting.

serverrommet til IT avdelingen var det beste stedet jeg kunne sniffe. og når toget mitt stoppet på nationalteateret på vei til eller fra jobb sniffet jeg som en tulling! Jeg hoppet faktisk av toget 2 ganger også. :) Synes fremdeles det lukter godt der, men blir ikke helt gæærn!

Husker ikke hvor langt jeg var kommet da, men jeg hadde grei størrelse på magen hvertfall.

Haha!

Jeg er veldig svak for sånn spritlukt, lim og lakk og slikt... Sikkert fordi jeg trenger det! ;-)

Ellers har jeg hatt perioder med dilla på kiwi, grønne epler, leverpostei... Ikke så sære ting akkurat.

Annonse

Her går det i brødskiver med kalkunkorv og ketchup, og brød med majones med pommesfrites krydder og ost oppå der igjen!!! Mmmm..

Er helt håpløs med pålegg om dagen. Bytter hver dag! :-/ drømmer om sylteagurk enda jeg ikke liker det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...