Gå til innhold

Kan noen se på meg??:) ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke graciditet på deg nå athina.. Men når det nærmer seg tidlig sommer, da vil det komme en pos test hos deg :)

Uff så synd da! :-( Er så drittlei nå, men en langvarig sliter som meg klarer ikke å slippe tanken når man vet man har truffet :-)

Takk for at du tok deg tid vennen, og n å poppet dobbel pergo inn, skal du på ny kur snart?

Annonse

Jeg vet ikke.. Skal først og fremst gå på røykeslutt piller, har klart å begynne på igjen etter 1 år uten, og trenger hjelp denne gangen til å legge den i fra meg..

Men i april skal sambo på lege, og da skal ham ta sædtest:) så får se hva som skjer :)

kan oppdatere dere med at jeg har i dag fått tr på besøk!!

så da kjører vi på ny pp :) satser på at du athina har rett på denne :)

nå skal jeg prøve noe nytt, skal begynne med eqology sin radix.. den skal visst hjelpe til på ustabile sykluser, mindre blødningsdager, mindre pms.. så nå er jeg spent :) håper aat den stabiliserer syklusen min, og jeg får ordentlig el :D

Annonse

Mai kommer som mnd.. Ganske tett opp til 17 mak

I trur jeg du har positiv test! Gutt kommer sterkt..

Ser du på meg? Er jeg gravid? Hatt en runde med sterke hormoner, og er 9dpo i dag! Event når får du opp? Kjønn? 280384

Thnx

Monica

får opp graviditet på deg monica :)

så håper det klaffer for dere nå :)

jeg, rar som jeg er.. hadde en test liggende, og klarte selv om tr har vært meeeget aggresiv denne gangen, ikke klart å lavær å teste..

der kom det til syne en svak strek, så var nok en kjemisk på meg..

så da var det jo vell rett til alle da, ingen fikk et tydelig ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...