Gå til innhold

Kan noen se på meg??:) ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se graviditet på meg nå?:)

Mens smerter, men tr skal ikke være her før om 6 dager..

Så er veldig spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heller mot ja:)

Hva tror du om meg? Blir jeg gravid denne pp? El i disse dager...

Ser du noe rundt økonomien vår?

Skrevet

Får iallefall opp at du er meeget fruktbar :)

Så håper virkeli det :)

Økonomisk, det vil stabilisere seg en del for dere, skal dere kjøpe hus?:) får inn en invistering :)

Skrevet

Jeg tror ikke det, men det er nært forestående, lurer på om aprilen er din mnd, enten at du blir gravid da eller tester pos da.. hmmm men det er ikke langt unna! :-)

Ser du om det klaffet her nå?

Klem

Skrevet

Får ikke graciditet på deg nå athina.. Men når det nærmer seg tidlig sommer, da vil det komme en pos test hos deg :)

Skrevet

Får ikke graciditet på deg nå athina.. Men når det nærmer seg tidlig sommer, da vil det komme en pos test hos deg :)

Uff så synd da! :-( Er så drittlei nå, men en langvarig sliter som meg klarer ikke å slippe tanken når man vet man har truffet :-)

Takk for at du tok deg tid vennen, og n å poppet dobbel pergo inn, skal du på ny kur snart?

Skrevet

Jeg vet ikke.. Skal først og fremst gå på røykeslutt piller, har klart å begynne på igjen etter 1 år uten, og trenger hjelp denne gangen til å legge den i fra meg..

Men i april skal sambo på lege, og da skal ham ta sædtest:) så får se hva som skjer :)

Skrevet

Så rart at det poppet inn da, men så bra at du får de andre pillene da, røykeslutt er ikke enkelt, så lykke til med den! :-)

Krysser fingre for at alt er bra med gutta boys :-))

Skrevet

jeg får også opp et lite ja her, men er usikker og har ikke helt dagen.. kan se igjen når jeg har litt mer energi:) jeg har et innlegg lengre nede om du vil se igjen.... klem

Skrevet

Ja, håper det :) men om han har problemer, og jeg sliter med el, så kan det være at det blir rett på prøverør.. Får se hva som skjer i april mnd :)

Skrevet

Så på den andre tråden fomle :)

Skrevet

kan oppdatere dere med at jeg har i dag fått tr på besøk!!

så da kjører vi på ny pp :) satser på at du athina har rett på denne :)

nå skal jeg prøve noe nytt, skal begynne med eqology sin radix.. den skal visst hjelpe til på ustabile sykluser, mindre blødningsdager, mindre pms.. så nå er jeg spent :) håper aat den stabiliserer syklusen min, og jeg får ordentlig el :D

Skrevet

tyrjente88... ser du noe graviditet på meg i nærmeste framtid...? har så veldigveldigveldig lyst på barn nr 2 nå.. prøvd i 4 år....

Skrevet

Så synd tyrjente. Jeg heier på deg, er nok ikke langt unna

Skrevet

Så synd tyrjente. Jeg heier på deg, er nok ikke langt unna

nei, satser på at det vil gå nå denne gangen :D

inni ny pp med godt mot :) nå blir det radix og solvispect :P

Skrevet

Mai kommer som mnd.. Ganske tett opp til 17 mak

I trur jeg du har positiv test! Gutt kommer sterkt..

Ser du på meg? Er jeg gravid? Hatt en runde med sterke hormoner, og er 9dpo i dag! Event når får du opp? Kjønn? 280384

Thnx

Monica

Skrevet

får opp graviditet på deg monica :)

så håper det klaffer for dere nå :)

jeg, rar som jeg er.. hadde en test liggende, og klarte selv om tr har vært meeeget aggresiv denne gangen, ikke klart å lavær å teste..

der kom det til syne en svak strek, så var nok en kjemisk på meg..

så da var det jo vell rett til alle da, ingen fikk et tydelig ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...