Gå til innhold

Noen fra Lillehammer og omegn???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om det har vært noen treff på lillehammer, men vet det er treff i brumunddal. skal bland annet treffes på onsdagen.

(har en facebook side: Hedmarks babyer 2012) vet ikke om du finner den da den er hemmelig, men er du/dere interessert i være med på den si i fra så skal jeg legge dere til ;-)

(selv om det blir i feil fylke :P )

Endret av ♥Alvepia♥Juli-Baby-2012♥

Annonse

Det er ei facebook-side som heter "Vi som venter barn i 2012 fra Hedmark og Oppland" Der har de hatt noen treff på "Nickers" i allefall. Det har blitt for langt unna for meg da jeg bor lengst nord i dalen :)

Skal jeg? Ja :

Har sett på BIM Oppland at det skal være en gruppe som heter det, men har ikke funnet den på facebook. Og det er ikke noe mere aktivitet på den siden her inne heller. Er du medlem av den gruppa og har mulighet til å legge meg til ? :)

• 5 uker senere...

Annonse

Hei, er ei fra Lillehammer som godt kunne tenke meg å bli med i gruppen Vi som venter barn i 2012 fra Hedmark og Oppland på FB, men finner ikke den gruppa. Noen som vet noe om dette, eller andre som har fått baby i 2012 eller snart får som er interessert og treffes :-) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...