Wilhemina Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 hvilket er best av Lars Roanld,Vilde,Wenke,Tore,ada,Viljar,Sigbjørn,Tone Anette,Herbjørn, Hedda,Kyrre,Mona (alle er oppkallings navn) hva skla jeg velge
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Av guttenavnene liker jeg Lars. Viljar er også fint. Av jentenavnene synes jeg Vilde, Hedda og Ada er fine. Anette er ok.
♥Nemi♥ Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 hvilket er best av Lars Roanld,Vilde,Wenke,Tore,ada,Viljar,Sigbjørn,Tone Anette,Herbjørn, Hedda,Kyrre,Mona (alle er oppkallings navn) hva skla jeg velge Gode vibber når det kommer til Sigbjørn! Jeg kan ikke bruke det selv, så da må du gjøre det;) Ellers elsker jeg Viljar og Ada:)
sommertiara Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Ada og Viljar er nydelige! Sigbjørn og Herbjørn er tøffe.
Giss Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 hvilket er best av Lars Roanld,Vilde,Wenke,Tore,ada,Viljar,Sigbjørn,Tone Anette,Herbjørn, Hedda,Kyrre,Mona (alle er oppkallings navn) hva skla jeg velge Tone er faktisk en favoritt hos meg - og det er da i alle fall ikke i nærheten av å være for popp... Til en gutt ville jeg valgt Ronald uten Lars.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Tore er et fint navn som fortjener å komme mer tilbake. Lars (uten Ronald) er jo en klassiker, ellers synes jeg Viljar og Herbjørn er litt stilige. Jentenavnene, her liker jeg Vilde og Hedda best. Anette og Tone er også like fine, men faller i kategorien typisk navn fra vår voksengenerasjon, men kanskje nettopp derfor det er litt lurt å vurdere? Anett er også fint, og absolutt ikke overbrukt i dag.
Nyttårs barn Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Lars og Sigbjørn/Herbjørn er koselige navn Ada, Tone, Anette er og fine. Holder en knapp på Ada og Sigbjørn tror jeg.
Nostalgia Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 hvilket er best av Lars Roanld,Vilde,Wenke,Tore,ada,Viljar,Sigbjørn,Tone Anette,Herbjørn, Hedda,Kyrre,Mona (alle er oppkallings navn) hva skla jeg velge Ada, Vilde,Hedda Sigbjørn, Lars og viljar Lykke til:)))
Frøken Ubesluttsom Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 hvilket er best av Lars Roanld,Vilde,Wenke,Tore,ada,Viljar,Sigbjørn,Tone Anette,Herbjørn, Hedda,Kyrre,Mona (alle er oppkallings navn) hva skla jeg velge Liker Lars, Tore, Kyrre, Hedda, Tone, Mona og Ada.....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Liker ingen av navnene, men synes Lars og Hedda er OK navn. Kyrre og Viljar er helt grusomt.
*Dubsgirl* Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Lars eller Viljar Ada, Vilde eller Hedda Hadde selv valgt Viljar og Ada:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå