Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Hva skal du med det? Det er da en mye bdre metode å ta ut sålen av skoen og måle den mot barnets fot. Høres ut som 250 kroner ut av vinduet og enda en unyttig dings som fyller opp skuffer og skap.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Det er ikke alle sko som har uttagbar såle. Han hadde både viking termo og viking vinterstøvler i år, begge med fast såle.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Ikke alle sko som har det, nei, men de fleste av bruklig kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Eller bare ta med ungen til skobutikken, så hjelper de deg med å finne rette skoene.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Hehe.. Jeg regnet med at noen ville reagere.. Nå slipper jeg å dra med ungene frem og tilbake mer enn nødvendig! :-) Jeg kan ta mål hjemme når jeg lurer på om det er på tide med et skifte. Og jeg slipper å stå i kø i butikken! Jeg kan kjøpe viking støvler på obs uten å lure på om jeg kan stole på hun unge jenta "på gulvet". Og hvis jeg kjenner til skoen og passformen, så kan jeg kjøpe sko uten at barna er med. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Ha ha! Det viste jeg ikke! Men anbefaler produktet for det! :-)
Serepta Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Jeg tegner bare rundt foten til barnet når de står på gulvet, klipper ut og tar med til butikken om ikke ungene kan være med selv. Da er det lett å finne sko som passer. Og det er gratis.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Det er ikke alle sko som har uttagbar såle. Han hadde både viking termo og viking vinterstøvler i år, begge med fast såle. Hvordan fikk du tak i det. Mine tre hadde også Viking Thermo (samme type) og Viking vintersko /forskjellige typer) og nå Viking joggesko (forskjellige typer) - ALLE med uttagbar såle.
Mor Løvehjerte Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Her har vi også Viking Thermo med fast såle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå