Gå til innhold

Endelig hører jeg til her!

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Har vært her på snikvisitt fra 1.trimester, men endelig hører jeg til her! Har en strabasiøs ferd bak meg med 13 PP og 2 tidlige SA. Dette svangerskapet har heldigvis hittil gått knirkefritt.. Ingen blødninger, 2 normale ultralyder (6+6 og 9+3).. Og i dag er jeg endelig 12+0! Venter nå spent på UL førstkommende tirsdag 12+3 før jeg håper å kunne senke skuldrene :) Vi har ingen barn fra før. Jeg er i slutten av 20-årene og sambo litt eldre. Vi bor i Oslo.

Gleder meg til å bli kjent med dere!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921625-endelig-h%C3%B8rer-jeg-til-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he ja det er nesten sånn. Jeg har tenkt til å vente til jeg får hvite kjønne. Å det blir til mandagen <3 håper jeg da he he. Men da er jeg jo nesten halv veis. Wæææ plutselig så flyr det av gårde :-) :-) formen din bra eller??? :-)

Gjest Shanti ♥

Oioi, hvor langt er du på vei da? Nesten 20?

Det kommer stadig nye milepæler har jeg inntrykk av, å få vite kjønnet er jo definitivt et av dem! Håper du på noe spesielt? Lettere å innrede med litt farger og sånn når du vet :)

Formen er i alle fall stigende :) Føler meg heldig som har sluppet unna oppkast etc... Du da?? :)

Jeg har alltid ønsket meg ei jente å så en gutt :-) men bare alt er bra så er jeg fornøyd :-) :-) ja eller jeg er 19 uker i dag :-)

Så deilig,tror jeg hadde kvalme en uke he he og ømme bryster. Men det er alt. Halsbrann på kvelden har kommet nå,men helt greit :-) er det eneste tegnet jeg har på at jeg mr gravid :-) :-) får håpe vi er like heldige resten av svangerskapet nå da :-) :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...