mamma snart til 3:) Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Akk så Kvalm. Termin om 6 dager å så Vidt jeg får i meg mat.. Sitt bare å griner på Nesa. Ikke vært kvalm tiliar i svangerskapet. Noen som har noen bryte gode tips mot denne kvalmen???
krølle... Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Skulle ønske jeg kunne gi deg all verdens råd, for kvalme er noe dritt! Er bare 29 uker av sted, men har spydd meg gjennom de siste 25... Og enda er det noen uker til mål... For min del er det bare hvile og søvn som har noe effekt. Alt jeg spiser og drikker kommer i retur etter kort tid, uansett hva og hvor lite/mye/ofte jeg putter i meg. Frustrerende, men får heldigvis næring inn snarveien rett i blodet så jeg berger meg frem til dette er over! Lykke til med innspurten!
Alexander's Mamma Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 vet mange spiser ritz kjeks. har ikke prøvd selv, men det er kanskje verdt et forsøk for din del =) lykke til.
mamma snart til 3:) Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2012 Så abselutt verdt å prøve.. takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå