Gå til innhold

Athina, ser igjen!!

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg! Har du tid og overskudd til å se på meg om dagen. Du har jo sett en del negativitet rundt meg de siste gangene du har sett på meg. Har jo vært gjennom en tid preget av en sen angst knyttet til både de celleforandringene og utredning av en alvorlig sykdom hos yngste sønnen min. Nå føler jeg at vi beveger oss i en mer positiv retning da både jeg og sønnen min er friskmeldte. Dersom alt er fint på de neste celleprøvene blir vi prøvere fra juni/juli. Ser du noe vedrørende dette? Får du opp noe ang neste kontrollprøve den 3 april. Gruer meg men har en god følelse. :) ser selvfølgelig igjen! Født: 24.01.85

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921599-athina-ser-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia vennen :-)

Du kan nok puste for det er ingen negativitet rundt deg nå, det er nesten som jeg får en rosa følelse og blir helt varm når jeg ser på deg :-) Så dette innlegget tidligere i dag men fikk ikke til å svare men når jeg sto i dusjen(av alle steder) så kom august til meg :) Altså om det er da du blir gravid eller tester positivt får jeg ikke inn, men det er noe med august :-)

Får inn noe med en mørk bil, eeehh og hvorfor vet jeg ikke, men jeg blir vist en mørk bil... kan det være at dere må kjøpe en ny bil hvis du blir gravid eller får flere barn...vel ikke vet jeg, jeg ble vist det ergo skriver jeg det, og det er ikke alt jeg skal skjønne ;)

Men du kan senke skuldrene nå, skyen er borte og har blitt erstattet med rosa :-)

Hvis du vil se tilbake så kan du jo se om det klaffet nå? Hadde en tidlig sa i januar, en kjemisk nå siste pp, og jeg vet vi traff nå så jeg lurer jo på om det er min tur nå :-)

Klem

Klem

Tusen takk for svar kjære deg! Jeg føler det er kort tid til du blir gravid. Akkurat som om den sa'en og kjemiske gjorde noe med kroppen din. Føler sommer på deg og har kyst til å si juli, men tror vi får en veldig varm juni mnd så tror egentlig det er da den sitter. Føler ei jente! :). . Det kan stemme ang bil, vi har snakket om p kjøpe en større bil om vi får nr 3. Brun i farge! ;) ser du noen komplikasjoner i et evt bygt svangerskap? Kjønn? Klemmer.

Tusen takk for svar kjære deg! Jeg føler det er kort tid til du blir gravid. Akkurat som om den sa'en og kjemiske gjorde noe med kroppen din. Føler sommer på deg og har kyst til å si juli, men tror vi får en veldig varm juni mnd så tror egentlig det er da den sitter. Føler ei jente! :). . Det kan stemme ang bil, vi har snakket om p kjøpe en større bil om vi får nr 3. Brun i farge! ;) ser du noen komplikasjoner i et evt bygt svangerskap? Kjønn? Klemmer.

Ah da er det vel derfor den bilen kommer inn ja :) Nei får ikke opp følelse på komplikasjoner, men det er noe jeg kan se på når du blir gravid, og fikk på følesen at det er ei jente som kommer når jeg var innom tråden her i går, men det kan jeg også se nærmere på når mannen har plantet kjønnet i deg(den setningen var jo dønn merkelig på alle nivå hehe)

Takk for at du så tilbake, og ja noe har skjedd med kroppen min siden det nå straks er 3 år uten en kjemisk eller sa og vips så får jeg 2 på rappen, så vi får krysse fingre for at den neste sitter :-)

Varm klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...