Gå til innhold

snart i uke 20,men kjenner ingen spark..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Phu :-) flere som meg jo :-P jeg er i uke 19 og kjenner ikke ett døyt,nada,nix. Skal på ul til mandagen å gruer meg som bare det. Har vært på tidlig ul og sett liv. Hørte hjertelyden for noen uker siden. Men hjelper ikke det nå når en ikke kjenner noe annet :-S

jeg blir gal, har hørt hjerteslag og sett lille på UL, men ikke søren om jeg kjenner noe til H*n :/ med de andre 3 kjente jeg spark daglig fra uke 13 -15.. hvorfor? blir så stresset av dette :(

Ser at mange skriver at årsaken kan være at du har foranliggende morkake :) Alt er nok bare bra skal du se, men skjønner din frustrasjon ;)

Hei.

Jeg også stresset litt. Kjente innimellom noe som jeg trodde kunne være babyen, men ikke nok til å være sikker på at jeg kunne si at den var babyen. Så plutselig omtrent på dagen uke 20 kjente spark helt tydelig og etter det har jeg kjent hver dag :)

Annonse

Jeg kjente ikke å mye spark før uke 20, hadde kjent noe i uke 18, men ikke mer enn ett par små spark. Men akkurat på dagen i uke 20 kom det tydelig livstegn fra minien i magen, og har kjent spark hver dag siden. Og nå er det myye liv i magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...