Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei er det noen som trenger dagmamma i juni så har jeg ledig plass.Jeg jobber som barne og ungdomsarbeider i en barnehage til vanlig.Er du/dere intressert så send meg ei melding,så kan vi ta en prat.

Hei, vi er interessert i dagmamma i Juni til vår datter på 1 år. Fint om du tar kontakt på mobil: 92 42 39 09.

Mvh

Hanne

Hei er det noen som trenger dagmamma i juni så har jeg ledig plass.Jeg jobber som barne og ungdomsarbeider i en barnehage til vanlig.Er du/dere intressert så send meg ei melding,så kan vi ta en prat.

Du er ikke ledig nå da?

Hei jeg er ledig 50% no fram til juni.

Gjest Frida_27

Du er ikke ledig nå da?

Hvilke dager da? Og hvor lange dager

Du er ikke ledig nå da?

Hvilke dager da? Og hvor lange dager

Hei,er ledig mandag - onsdag - fredag den ene uka og tirsdag -og torsdag andre uka.Fra 8 -halv 4

Annonse

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...