Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så oppblåst er enten 4+2 eller 5+2 uker på vei. ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei fordi magen er så oppblåst. Er det noen andre som også sånn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 9+3 dager på vei, med tvillinger vel og merke. Men har hatt ganske stor mage siden uke 5 allerede.... Så ja, er veldig oppblåst :-) Sist uke måtte jeg kjøpe noen par med nye bukser. Har ikke sjangs og komme oppi de gamle... Mange sier det går vekk før "babymagen" kommer. Men det ser ikke sånn ut her... Den blir bare større:-)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Samme her,veldig oppblåst! Jeg er 8+3. Mest oppblåst på kvelden,helt vanlig på morgen.

Jeg kan bare glemme å komme meg inn i olabuksene mine!:(

Var sånn med førstemann og,så jeg vet det går over snart.:)

Skrevet

Her også, 6+5. Flat om morgenen og stor bolle og åpen smekk utover dagen ;) vet det er bare luft men litt kry allikevel ;p tror det er fordi progesteron gjør at fordøyelsen går i slow motion?

Skrevet

Ja jeg var sånn fra uke 4 jeg også. magen står som en ballong. Når kvelden kommer så bli jeg enda verre og må skifte til større bukse ;) Er nå 6+6

Skrevet

Jeg har også vært veldig oppblåst! :) Litt gøy å se på magen om kvelden også, gleder meg til det kommer en skikkelig baby mage istede :-) JEg er nå 9+0 og fortsatt veldig oppblåst på kveldene.

Skrevet

Best med joggebukse på kveldstid:-) temmelig oppblåst da ja:-)

Gjest Min1.baby
Skrevet

Jeg er 9+1 og er åsså litt oppblåst på dagene...Så joggebukse er min bestevenn.:)

Skrevet

Fint å høre at det er flere som er det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...