Gå til innhold

Trenger sårt svar snarest.....

Anbefalte innlegg

Har snakka med fødeavdelingen. Hun i andre enden mener jeg har omgangsyken, eller virus i tarmene og at ved dette kan jeg få murringer?.. Hmmm...

Her er syptomene mine som har pågått 4 dager:

Gul slimete Utflod

Murring som tar tak i ryggen, skjer ofte i løpet av en dag uansett stillinger.

Ikke ofte kynnere

Kvalme som kommer å går

Svak hodepine som sitter fast

Konstant trett

Litt løs avføring

Magen har minket, føles slapp i skinnet

Nedpress følelse

Smerter i korsryggen som ikke går over

Har ok blodtrykk, og ok urin.

Når jeg søker og søker på nettet, får jeg opp premature fødsel eller livmorhals modning på mine symptomer....

Er i uke 28+2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921523-trenger-s%C3%A5rt-svar-snarest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det ikke er så enkelt, men du må prøve ikke bekymre deg. å tenke på en ting gjør det ofte verre å komme greit igjennom.

Jeg sjøl har født 3 og 4 uker før termin. Ikke så tidlig som uke 28... Er der nå, faktisk. Men for å si noe om din situason: Jeg har hatt gul utflod, noen ganger slimete nesten hele svangerskapet.

Kvalme, hodepine, trøtt, løs avføring og "slapp" mage kan ha sammenheng med diare/lite drikke og at du bekymrer deg.

Jeg og har murringer i mage og rygg til tider, jeg har tatt det for kynnere og slitenhet. Nedpresset har begynt på meg nå denne uka, kjenner det som leie smerter innimellom (ikke ofte, da)

Ellers har jeg smerter og murringer i hofter, rygg og bekken - men jeg har bekkenløsning. Du kan ikke ha fått det nå da? Bare for å ha spørt. Første gangen jeg fikk det var i 4.mnd, ca uke 18-19?

Håper for deg at du holder på den lille en god stund til. Ta sofaen i helga, prøv og slapp av og tenk på noe annet,og se hvordan det går. Tenker på deg og ønsker deg alt godt og lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...