010808 og 200312 Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 i løpet av dagen har det kommet mer og mer slim, og nå istet så kom det såppas at jeg måtte stoppe opp å sjekke om det skulle begynne å renne, men det gjorde det ikke.. det lukter sperm av det, har ikke hatt sex på så lenge jeg kan huske!! spennende!!
Nurkfrid Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Det kan jo være slimproppen som har gått, og det kan jo også tenkes at du lekker fostervann. Kanskje en idé å ringe føden for å høre hva de sier? Ser jo at du har hatt termin. Men du kan jo gå lenge før fødselen starter selv om slimproppen har gått...
010808 og 200312 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2012 Ja nå har limproppen iallefall gått, avventer litt til med å se om jeg lekker noe mer før jeg tar en tlf til føden. Har ikke noe mer kynnere enn vanlig enda..
LMWK Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Åhh, masse lykke til;-) håper for deg at det er starten på fødsel! Du er jo over tiden du også, så la oss krysse fingrene for at det er noe på lang;-) Her lar lille gull vente på seg gitt...4 dager over idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå