Gå til innhold

Blendahvit test på rugedag 11 - er håpet ute? :(

Anbefalte innlegg

Møkkatest! Tok den nå i ettermiddag så jeg klamrer meg jo til håpet om at det fremdeles kan være litt for tidlig. Skal ta blodprøven i morgen og tenker å ta en ny hjemmetest i morgen tidlig. Fatter ikke at det skal være så vanvittig vanskelig å bli gravid, og jeg blir så lei meg. Blir så sliten av alltid å skulle mobilisere nytt pågangsmot, men så lenge tanten holder seg langt unna så er det vel ennå håp. Måtte hun gi blanke i å dukke opp ;)

Fortsetter under...

Hadde en veeeldig svak test på morgenurin idag, tviler sterkt på om jeg hadde fått utslag i det hele tatt på ettermiddagsurin. Test igjen imorgen, håpet er ikke ute!! Jeg krysser fingrene for deg!!! Jeg er også på rugedag 11..

Jeg testet på nytt i dag på rugedag 12; først med én CB-test som ikke virket, og deretter med enda en CB-test som ikke virket den heller! Hadde én billigtest igjen og den var selvsagt like negativ som den jeg tok i går. Forbanna drit!!

Jeg har tatt blodprøven i dag og får tidligst svar på den tirsdag. Så jeg har vel et håp i et tynt snøre så lenge ikke Tante-Grusom dukker opp. Det er tungt å ikke komme til målstreken, men prøver nå å mobilisere meg til nytt forsøk. Har jo 5 egg på frys og har ennå mange sjanser til å lykkes. Det Må jo lykkes til slutt.

Annonse

Så kjipe tester da Veivalg!!! Men du er heldig som har egg på frys da!

Rugedag 12 du er på? da kan jo det faktisk enda være håp så lenge tanta ikke kommer. Kan jo være at HCG nivået er for lavt til å slå ut enda...... krysser fingrene for deg! :)

Så gikk det desverre ikke veien for meg denne gangen heller. Tanten var sint og kom hardt og brutalt i dag.. huff.

Men jeg var forberedt etter mine blendahvite tester, og det er jo "heldigvis" ikke uten grunn at jeg kjøpte en 3-pakke hos klinikken. De fleste må jo gjerne ha flere forsøk, men det sliter sånn på å føle man står på stedet hvil hele tiden.

Har uansett 5 egg på frys så får se fremover mot nye sjanser. Gullegget venter nok på meg :)

Tusen takk :) Regner med jeg må stå over denne syklusen og håper å være i gang igjen i begynnelsen av mai. Godt å høre at man lykkes med fryseegg også, har lest flere som har det. Tydeligvis ikke godt å vite hvilke egg som fester seg og hvilke som ikke gjør det selv om alle har perfekt kvalitet i følge legene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...