Gå til innhold

Da blir det legevakten kl 20 ikveld....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også stikkinger og brenninger i siden - men vet at svangerskapet er i livmoren! Fikk beskjed om at det kunne være ligamentsmerter eller eggstokken jeg kjente. Men nå har jeg det ikke hele tiden - det kommer og går litt.......

Lykke til!!!

Annonse

Jeg har også stikkinger og brenninger i siden - men vet at svangerskapet er i livmoren! Fikk beskjed om at det kunne være ligamentsmerter eller eggstokken jeg kjente. Men nå har jeg det ikke hele tiden - det kommer og går litt.......

Lykke til!!!

akkurat dette sa legen at han trodde det var,og at sjangsen for graviditet uten for livmoren var liten.

Alle prøvene var fine men de fikk ikke tatt hcg prøver og må gjøre det hos fastlegen , ul ville de jeg skulle vente en uke med i og med jeg bare er 5+1 Så da måtte jeg bare vente å se. Har nå innstilt meg på at det må være eggstokkene. Har 2 barn, en ma, og en tidligere provosert abort men har alldri hatt disse smertene før...

Kjære Nostalgia... tenker veldig på deg i kveld.. Hvordan gikk det?

Hei kjære deg, tusen takk for at du har tenkt på meg:) smertene har roet seg litt. Ingen ting som tydet på infeksjon heller. og nå må jeg vente til uken med ul og hcg blodprøver. Graviditets prøven fra urin var jo pang positiv med engang men det er det jo uansett...

Stor god helg klem:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...