Gå til innhold

blir gal av dette..:/

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå er det 3 gang jeg har brun utflod innen 14 dagen..føler at det ikke er noe håp lengre:/:/ skal til ul på mandag å det føler som om det er år til...

noen som har noen gode erfaringer her som jeg kan leve på i helgen??

Alt er nok bra skal du se så lenge du ikke har smerter... Klem

Jeg har hatt brunt utflod av og på i 14 dager... hadde time til ul i dag. Der så jeg en aktiv liten krabat på 10 1/2 uke. Man har veldig skjøre slimhinner når man er gravid, fikk jeg beskjed om. Krysser fingrene for at alt er bra med deg :)

Jeg har hatt brunt utflod av og på i 14 dager... hadde time til ul i dag. Der så jeg en aktiv liten krabat på 10 1/2 uke. Man har veldig skjøre slimhinner når man er gravid, fikk jeg beskjed om. Krysser fingrene for at alt er bra med deg :)

hvor mye var det du hadde å stoppet det noen ganer helt opp?? her veksler det mellom brun og helt lysebrun..

Annonse

Så lenge det ikke er smertefullt og mye,klumper osv er det mest sannsynelig ikke no galt!! Har vært igjennom en abort tidlig(mistet en tvilling) og det var VONDT lenge...mage kramper..like normalt og blø som å ikke blø sa legen til meg på mandag etter jeg hadde en oransje spott...lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...