Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Har i utgangspunktet lagt på meg før jeg ble gravid og mine legger å lår er full av åreknuter. Jeg er ikke tjukk( 65 kg )men føler meg så lubben og jeg orker ikke trene så mye som før... Gruer meg nn til sommeren for da blir det varmt å jeg må kle av meg... Hater å føle meg fæl, det ødelegger alt. Sol og varme gjør meg deppa... Skulle ønske jeg kunne vært like fin/slank gravid som flere av venninnene mine var , men jeg har bare lubbne bein som jeg alldri får slank... Måtte bare få dette ut... Finnes det noen som har det på lik måte?? Hilsen Ei som ikke liker vår og sommer
Diddels Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 vår og sommer elsker jeg og tar på meg shorts uansett hvordan jeg ser ut. Hvilken rolle spiller det vel? Nå har jeg ikke åreknuter da, det hadde kanskje fått meg til å tenke meg om to ganger... men du kan jo bruke en vannfast tattooconcealer til å dekke dem?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Jeg kjenner til tanken. Er slettes ikke tykk, men har jo litt ekstra her og der. Etter mitt 1.svangerskap kom det en del strekkmerker så bikinien har jeg unngått siden da... Her får jeg nøye meg med singlet og capribukse som tynneste plagg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå