Gå til innhold

Theo skal bli storebror til????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å finne navn,men de eneste navnene vi sålangt er enige om er

TIMIAN om det blir gutt og MILDA omdet blir jente! Noen synspunkter på disse navnene? Tør ikke spørre familien redd de synes det er for spesielt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Milda er fint og alt for lite brukt.

Timian er et krydder. Timoteus er et navn.

Skrevet

Ja ,det er nettopp det,er det så farlig at det er ett krydder .? er redd folk flest synes det.....

Skrevet

Tenker også krydder og ikke navn;)

Skrevet

Timian er krydder og Milda er smør, MEN fine navn som fint kan brukes! Go for it!:-)

Skrevet

Det passer i stilen. :)

Såpass usedvanlig at dere må være forberedt på kommentarer - i alle fall inntil folk får lært barnet å kjenne og han/hun naturligvis ikke kan hete annet. Men om det er navnene dere ønsker så stol på magefølelsen...

Skrevet

Flotte navn - bare å kjøre på! Ekstrapoeng for å velge utradisjonelt :)

Skrevet

Timian er krydder og Milda er smør, MEN fine navn som fint kan brukes! Go for it!:-)

Smør! Ja jeg googlet og så at det fantes et smør som het Milda,men er dette noe folk vet? jeg har aldri hørt om Milda margarin???

Skrevet

Jeg syns Minda er mye finere enn Milda. Aldri hørt Milda før. Timian er krydder ja, men det har jeg faktisk hørt om som navn og.

Skrevet

Smør! Ja jeg googlet og så at det fantes et smør som het Milda,men er dette noe folk vet? jeg har aldri hørt om Milda margarin???

Hmm....det var det første jeg tenkte på faktisk. Tror det er sånn flytende margarin på flaske. Men siden det ikke er så mange som har slike assosiasjoner, synes jeg ikke du trenger å bry deg om det. Og, når jeg tenker meg om, tror jeg kanskje jeg ikke hadde tenkt på margarin om du hadde sagt navnet muntlig... :-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Milda, Idun, Synnøve, Gaute og en del andre merkevarer var et navn først, deretter en vare. Timian var et krydder hele tida, som kanel eller persille, men av merkelige årsaker er det nå i bruk som navn. Ja, jeg ville ha tatt folks meninger i betraktning her, et hvilket som helst ord som klinger fint er ikke automatisk egna som menneskenavn.

Skrevet

Milda har jeg aldri hørt før, kan ikke si jeg likte det. Timian synes jeg er veldig veikt på en voksen mann, for ikke å si 8-åring...

Skrevet

Samme om Timian er et krydder vel! Man bruker jo blomster-, tre- og dyrenavn også.. Ser ikke helt hvorfor det skulle bli så mye værre med et krydder... Syns Timian er fint, både på barn og voksen..

Skrevet
Hmm....det var det første jeg tenkte på faktisk. Tror det er sånn flytende margarin på flaske. Men siden det ikke er så mange som har slike assosiasjoner, synes jeg ikke du trenger å bry deg om det. Og, når jeg tenker meg om, tror jeg kanskje jeg ikke hadde tenkt på margarin om du hadde sagt navnet muntlig... :-)

Takk for svar,får tenke litt til.margarin må jo være noe av det kjipeste å bli assosiert med

Skrevet

Tror Milda er vanlig i andre land. har jobbet med to som heter Milda og begge var fra Litauen. Synes navnet er veldig fint jeg

Skrevet

Jeg syns Theo er et så nydelig navn! MEn likte desverre ikke noen av forslagene dine! Men hva med Milja istedenfor Milda?

:)

Skrevet

Hvorfor ikke Milla? Theo og Milla skal mine hete;)

Skrevet

veldig spesielie, emn synes dere skal gå for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...