Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Også en del om hvilke stillinger som egner seg for de med bekkenproblemer. http://mammanett.no/fodsel/fodestilling
Kaktus_86 Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Mye bra informasjon, fine videoer. Men veldig skummelt å se :/ Herregud, at jeg skal gjøre det der om ca 10 uker er helt ubegripelig...
prøver1991 Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 jeg har termin imorgen, og gruer meg mer og mer når jeg ser slike videoer, er så redd for å ikke få til å presse ut babyen min :|
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2012 jeg har termin imorgen, og gruer meg mer og mer når jeg ser slike videoer, er så redd for å ikke få til å presse ut babyen min :| Er det ditt første barn? Ikkenoe å grue seg til, man føler seg som superwoman syns jeg. Klarer du dette klarer du alt, og beste av alt så er faktisk kroppen vår laget for dette. Så lenge man slapper av og tenker på riene som en stor sekk, der man har fått utdelt et x antall rier. Så lenge en er ferdig, mindre igjen. Ikke kjemp imot riene, la de komme og gå. Hehe og ikke vær redd for å ikke få til å presse ut nurket, har du kommet så langt så er det herlig å få trykke. Da gjør man iværtfall noe liksom, istedenfor å bare puste seg igjennom åpningsfasen. Ut kommer den på en eller annen måte uansett ;-) hihi
prøver1991 Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 jeg har termin imorgen, og gruer meg mer og mer når jeg ser slike videoer, er så redd for å ikke få til å presse ut babyen min :| Er det ditt første barn? Ikkenoe å grue seg til, man føler seg som superwoman syns jeg. Klarer du dette klarer du alt, og beste av alt så er faktisk kroppen vår laget for dette. Så lenge man slapper av og tenker på riene som en stor sekk, der man har fått utdelt et x antall rier. Så lenge en er ferdig, mindre igjen. Ikke kjemp imot riene, la de komme og gå. Hehe og ikke vær redd for å ikke få til å presse ut nurket, har du kommet så langt så er det herlig å få trykke. Da gjør man iværtfall noe liksom, istedenfor å bare puste seg igjennom åpningsfasen. Ut kommer den på en eller annen måte uansett ;-) hihi jeg har termin imorgen, og gruer meg mer og mer når jeg ser slike videoer, er så redd for å ikke få til å presse ut babyen min :| Er det ditt første barn? Ikkenoe å grue seg til, man føler seg som superwoman syns jeg. Klarer du dette klarer du alt, og beste av alt så er faktisk kroppen vår laget for dette. Så lenge man slapper av og tenker på riene som en stor sekk, der man har fått utdelt et x antall rier. Så lenge en er ferdig, mindre igjen. Ikke kjemp imot riene, la de komme og gå. Hehe og ikke vær redd for å ikke få til å presse ut nurket, har du kommet så langt så er det herlig å få trykke. Da gjør man iværtfall noe liksom, istedenfor å bare puste seg igjennom åpningsfasen. Ut kommer den på en eller annen måte uansett ;-) hihi tusen takk for svar det hjalp faktisk
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Jeg venter mitt tredje i disse dager. Gruer meg av og til med tanke på hva som faktisk skal skje. Men jeg vet det går bra og da er det jo da det gjelder. Da er man i en egen verden og jeg vet at panikken kommer til å ta meg til tider, MEN jeg vet også at kroppen vet hva den skal. Det er smertefullt, men helt fantastisk, OG det viktigste: Det går over og da har man fått baby Nei nå bare gleder jeg meg Lykke til, dette går såå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå