Gå til innhold

Lang tid tok det å få mensen igjen etter fjerning hormonspiral?

Anbefalte innlegg

JA, egentlig bare det overskrifta sier ;) ?

Går og venter på TR slik at vi kan begynne prøving på neste syklus, men lurer på hvor lang tid det har tatt for dere andre å komme i normale sykluser etter uttak av horm.spiral?

Fortsetter under...

Kom rett inn i normal syklus jeg også. Småblødde 2-3 dager etter uttak, fikk positiv eggløsningstest 14 dager etter uttak og normal mens 12 dager etter det igjen. Siden hadde jeg to normale sykluser før jeg ble gravid .

Takk for svar dere to :)

Jeg googla nemlig først, men da kom jeg "bare" over folk som venta i over 6 mnd med å komme i syklus igjen, og syntes det var litt lenge ;) Dumme meg husker jo ikke hvilken dato jeg var og fikk denne fjernet heller...

Det var helt ubroblematisk for meg i hvert fall - men som min lege sa, hadde jeg eggløsning og svak mens hele tiden med hormonspiral (faktisk ganske mye plager m dette som ømme bryster osv), og da kommer man nok raskt i gjenge igjen. Noen mister jo eggløsningen helt. Lykke til! Ps. sjekk med legen da vel, så får du vite timen du hadde :-)

Annonse

Jeg var hos legen den 7.mars, så det var visst kortere tid siden enn jeg trodde :-)

Får se det an en mnd tenker jeg. Vet jeg hadde EL med spiral, for hadde en sjekk hos gyn i fjor sommer der hun nevnte det.. Ble raskt gravid sist, og satser på samme nå, men ikke offisielt i prøving før slutten av april pga eksamen i desember..

Takk for svar igjen, og lykke til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...