Gå til innhold

Testeliste for april 2012 :)

Anbefalte innlegg

Uff, ja det er forferdelig trist. Føles skikkelig meningsløst og jeg fatter ikke helt hvordan jeg skal få troen på at vi kan lykkes til slutt. Nå har jeg bare negative, ulykkelige tanker! Uff! :( Så blir det vel en ny dag med nye muligheter etterhvert...

Fortsetter under...

Off dette var trist lurifax !! Jeg har følgt med deg helt siden vi var på bli gravid forumet med godt mot..

Jeg er litt samme plassen som deg i dag utenom at eg ikke har hatt negativt forsøk men føle bare at det e håpløst og at vi aldri vil komme i mål.. Men må prøve snu tankene snart må jo se fremover mot nytt forsøk

Lurifax bruk dagen sammen med mannen og få trøst og grin i armene hans.. Vil bare gi deg en klem og si at jeg føler med deg og tenker på deg

Det var trist lurifax! :( Plei deg godt og gråt det du må... Så våkner du plutselig med nytt og friskt mot en morgen... Trenger ikke å være i morgen eller neste dag... Men det hjelper så lite hva andre sier nå, det vet jeg! Uansett, prøv og kos deg! Klem :)

Annonse

Pahh.. jah, har gått en lang tur, grått litt og småkjeftet på livet som jeg synes har vært usedvanlig slemt den siste tida! Også vil jeg si til dere alle at det betyr så utrolig mye for meg å kunne ta ut litt her inne, samtidig som jeg synes det er leit å se at det er mange andre i vår posisjon. Takk for at dere støtter meg når jeg føler meg som en vaskeklut! Sukk! :)

Metti: skjønner godt at du har dager som denne, hvor alt bare virker som en uoverkommelig oppoverbakke. Du er så søt som husker meg fra da vi startet, full av naivt pågangsmot. Lite visste jeg at jeg skulle havne i ass.befruktnings-gjengen da... Men slik er vel historien for de fleste. Takk for gode klemmer, håper sola titter fram for deg og at våren bringer oss masse håp, pågangsmot og en god posjon flax!

Neste forsøket mitt blir forresten om ca en mnd, tror jeg.

Lurifax. Det var kjempetrist!! Men gi ikke opp, barnet kommer på den ene eller den andre måten!!

Som dere sikkert har sett, har jeg testet positiv idag på rugedag 14, men testede negativ igår på rugedag 13..

Så er veeeldig forsiktig med at glede os for mye, men der var 2 streker!!!!!

God påske :)

Uff, ja det er forferdelig trist. Føles skikkelig meningsløst og jeg fatter ikke helt hvordan jeg skal få troen på at vi kan lykkes til slutt. Nå har jeg bare negative, ulykkelige tanker! Uff! :( Så blir det vel en ny dag med nye muligheter etterhvert...

Uff, føler med deg.... Men det kommer til å gå!! Ikke gi opp håpet, selv om det kan være vanskelig å holde motet oppe akkurat nå!!!

Masse lykke til ved neste forsøk!!

Klem

Lurifax. Det var kjempetrist!! Men gi ikke opp, barnet kommer på den ene eller den andre måten!!

Som dere sikkert har sett, har jeg testet positiv idag på rugedag 14, men testede negativ igår på rugedag 13..

Så er veeeldig forsiktig med at glede os for mye, men der var 2 streker!!!!!

God påske :)

ååå Gratulerer så mye, sologsommer!!! Det var supert med enm positiv test til, nå håper jeg min er det i morgen..... rugedag 13...... Krysser fingrene for dette 3. forsøket....

Annonse

1: Yasmin me eskimoegg:)- POSITIV :D

2:Christiane m/ 2 eskimoegg. POSITIV :-)

3:

4:

5: Lise- negativ :(

6:

7: sologsommer

lurifax

8:

9: *siri*

10: adine*bareLykke* - men tar ikke prøva hos riksen, saa maa nok vente paa svar helt til 12.april :/

Mars:-) med 1 stk gulleskimoegg:-) POSITIV :)

11: Mamma`n til Sandra.

12: Tussi med lim-egget sitt

13: Høst72

14:

15:

16:

17:

18:

19:

20:

21:

22:babysyk_74

23:

24:

25:

26:

27:

28:

29:

30

Nei, det var trist lise:-( masse lykke til på neste!!! :-)

Her ble de kjemisk så nå har eg sluttet i dag på medisinene for å få mensen tilbake for å starte på nytt fryseforsøk. Merket kvalmen forsvant å testene ble mindre positive så i dag var testen negativ.

Eg kjenne meg egentlig heilt fin, klump i halsen men ikke trillet noen tårer enda:/ håper eg kan få hcg støtte elle noe neste gang for di tilbyr vel ikke sånn feste klister på Haugesund sykehus:/

Ska snakke me di i måren men kjennes ut som mensen skal komme allerede å eg tok lutinus å progynova i mårres. Så forstår ikke de. Trur eg må ta litt medisiner til så eg ikke gjør noe dumt:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...