Hannah- Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Gutten min er 7,5 mnd og har i det siste villet ha pupp sjeldnere og sjeldnere, selv om jeg har prøvd å tilby både før og etter fast føde. Nå vil han ikke ha på dagtid i det hele tatt, kun ved legging og litt når han våkner om morgenen. Og om natten da, men da sovner han ofte veldig fort igjen, noen ganger rekker han ikke engang å få i gang melken. Så det er ofte bare ved legging han får i seg noe særlig. Han får nå vann til måltidene (etter jeg har prøvd å tilby pupp). Jeg har prøvd å pumpe, men får ikke dette til lenger, så kan ikke gi mm på flaske heller. Virker nesten som det ikke er noe der, men han suger lenge ved legging, og jeg hører at han svelger en del. Bør jeg prøve å supplere med MME, eller blir dette nok melk? Evt noen som har noen tips til å få han til å ta puppen på dagtid? Endret 23. mars 2012 av Hannah-
Gjest stårma Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har også en gutt på 7,5 måneder som heller ikke vil ha pupp på dagen. På dagtid er alt mer spennende enn puppen og han bare tuller osv når jeg prøver å amme han, selv om jeg går inn på soverommet hvor det bare er oss to. Vi har blitt rådet til å nattaavvenne han, mellom kl 21 og kl 5 skal han ikke få pupp... så gjennstår det å se om det hjelper. Men kan virke som om det er alderen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå