Gå til innhold

Hvor lenge har man maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir maserier ekte rier...? Er det etpar dager med maserier, eller flere uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt masrier av og på i over 3 uker nå...

Skrevet

kjente det første gang for snart to uker siden (uke 38), tror iallfall det er det det er...Så lurer på det samme som deg, håper det skjer noe mer her snart...

Skrevet

hva er maserier? trodde det bare var kynnere og rier jeg....

Skrevet

Hadde uregelmessige rier / maserier i ca 1 1/2 døgn ( er like før uke 37) så stoppet det opp helt, var på en sjekk på fødeavd. da de kom ca. 5-10 min mellom hver. Fikk beskjed at dette kan komme å gå helt til termin..så jeg venter i spenning på neste runde. Fryktelig slitsomt..

Kynnere er mye svakere enn maserier og kynnere kommer heller ikke regelmessig.

Skrevet

Er i uke 38+5 og har hatt masrier i 2 uker, nesten hver dag. De andre dagene har jeg hatt masse kynnere... Så har opptil flere gang trodd fødselen vari gang, men så dabber det av etter mange timer.. Kaller de bare for " lurerier" fordi jeg føler meg lurt hver gang;)

Skrevet

Jeg har intrykk av at kynnere ikke er direkte vonde slik som rier, ubehagelige ja, men ikke direkte vonde. Magen bare strammes skikkelig og blir knallhard..

Jeg gikk med masrier i 8 dager. Og min opplevelse av de, var smertefull! Det var som vanlige rier, bare ikke kraftige nok til å åpne.. De kom med gjevne mellomrom, og ga tak nederst i magen og ryggen.. Etter 8 dager tok de seg opp, og gikk over til moderate rier.. Jeg hadde aldri gode rier..

Jeg er nå i uke 30 og har hatt endel kynnere, men thats it.. :)

Skrevet

æsj, for noe dritt...! går rundt med disse dritvonde maseriene som dabber av gjerne sånn midt på natta... orker ikke ha det sånn altså. For noe stress, kan ikke kroppen bare bestemme seg?!

Skrevet

æsj, for noe dritt...! går rundt med disse dritvonde maseriene som dabber av gjerne sånn midt på natta... orker ikke ha det sånn altså. For noe stress, kan ikke kroppen bare bestemme seg?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...