januarbaby012 Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Hei alle gode venner her i huset ifjor rett før jeg ble gravid, fant de på mammografi at jeg har en kul (godartet) i venstre brystet. nå ca ett år senre fant de 2 kuler i høyre brystet mitt. ( var på mammo igår,, tok prøver, får svar om ca 14 dager, vet ike om det er en god artet som jeg har i høyre bryst / om det er kreft??) nå er jeg lei og gråter mye . vil ikke ha kreft vil ikke dø tenker på min mini, siden igår vil jeg bare ha han i armene mine og gråte urettferdig å gå kreft og dø mens du har så mye håp, planer og forelsket i lillegullet sorry måtte få det ut
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Ta ikke sorgene på forskudd og husk at 84% av alle kvinner som får brystkreft overlever og blir friske igjen. Har selv to venninner som er blitt helt fine. Så ta det lungt og vent på svaret fra legen. Klem!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Få ut all den frustrasjonen du bare klarer, og gråt og hyl litt, og klem masse på lille mini! Men ikke ta sorgene på forskudd!!! Prognosene er stort sett gode ved slike funn. Vent på svar fra legen, og dersom ventetiden blir for vanskelig, så ikke vær redd for å ta kontakt med legen og be om en beroligende samtale. Ønsker deg lykke til!
NoraLill82 Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 De aller fleste kuler i brystene på unge damer er godartede, og det er dessuten vanligst med én kreftkul, ikke flere, i brystet. Derfor har jeg tro på at dette er godartet, og ønsker deg lykke til!!
januarbaby012 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 tusen takk jenter, ble litt rolig av å lese deres ord. prøver å tenke positiv og som dere sier tar ikke sorgen på forskudd. håper på svaret er slik som jeg håper ha en god natt og sweet dreams
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Det første jeg tenkte når du skrev at de har funnet to kuler, var at dette er neppe kreft. Som hun over meg sier her, så er det absolutt vanligst med 1 kul hvis det er kreft, ikke to.. Så dette går mest sannsynlig helt bra Og HVIS det er kreft, så går det også bra. Det er veldig gode prognoser på brystkreft Men skjønner jo du er nervøs uansett, og det må være utrolig vanskelig og nervepirrende å gå slik å bare vente på et svar.. Men hold ut, det går så bra atte - uansett
januarbaby012 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2012 Det første jeg tenkte når du skrev at de har funnet to kuler, var at dette er neppe kreft. Som hun over meg sier her, så er det absolutt vanligst med 1 kul hvis det er kreft, ikke to.. Så dette går mest sannsynlig helt bra Og HVIS det er kreft, så går det også bra. Det er veldig gode prognoser på brystkreft Men skjønner jo du er nervøs uansett, og det må være utrolig vanskelig og nervepirrende å gå slik å bare vente på et svar.. Men hold ut, det går så bra atte - uansett takk for det venne setter står pris på det dere skriver. jeg har jo en kul på venstre bryst som de fant i fjor, og det var ikke kreft. menmen prøver å tenke positiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå