Gå til innhold

vurderer hjemmefødsel i Oslo..tips?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 3 gangs gravid og etter 2 fødsel der jeg ikke følte meg ivaretatt av jordmor vurderer jeg nå hjemmefødsel..

har aldri hatt komplikasjoner i forbindelse med svangerskap eller fødsel, men vet jo at det alltid er en risiko..jeg bor 2 km fra fødestedet rikshospitalet så håper at dersom det måtte være behov for det så kunne man dra til sykehuset eller få hjelp ganske raskt..

Er det noen som har hatt hjemmefødsel i oslo området, som kan anbefale jordmødre som har hjemmefødsler? eller tips generelt.. er i uke 25 nå;)

takk for alle svar;)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei, jeg er 3 gangs gravid og etter 2 fødsel der jeg ikke følte meg ivaretatt av jordmor vurderer jeg nå hjemmefødsel..

har aldri hatt komplikasjoner i forbindelse med svangerskap eller fødsel, men vet jo at det alltid er en risiko..jeg bor 2 km fra fødestedet rikshospitalet så håper at dersom det måtte være behov for det så kunne man dra til sykehuset eller få hjelp ganske raskt..

Er det noen som har hatt hjemmefødsel i oslo området, som kan anbefale jordmødre som har hjemmefødsler? eller tips generelt.. er i uke 25 nå ;)

takk for alle svar;)

Flott at du tenker hjemmefødsel! Sjekk ut jordmorteamet.no. Dem driver med hjemmefødsler, har gratis svangerskapskontroller på frogner, kan evt være med deg på sykehusfødsler ol! Tror det er 5 eller 5 jordmødre der, 2 av dem tok i mot min minste frøken! Knakende kjekke damer! Ta kontakt!!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...