Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner tålmodigheten er på bristepunktet nå... er 3 dager over UL termin og fortsatt skjer det ingenting... Er så lei av å gå og vente og føler dagene er uendelig lange! Hadde nå formen enn så lenge vært fint hadde det vært greit, men neida den er ikke med meg den heller... Været er jo helt fantatisk og har såå lyst til å gjøre alt, men det begrenser seg fort gitt!

Tror hele tiden at ting begynner å skje, har så mye kynnere, nedpress og vondt i korsryggen, og igår var de rimelig regelmessige. men det ble aldri noe mer ut av det heller...

Skal på kontroll på sykehuset den 28 mars, men det er jo hele 5 dager til!! og det er da heller ikke sikkert at noe blir gjort da heller...

Off, dette ble mye klaging, men synes det er så vanskelig å holde motet opp nå. Gleder meg selvfølgelig kjempemasse til å møte lille jenta vår :)

Men føler det er så urealistisk sånn som ting er nå! Begynner å huske hvordan det var å være liten å vente på å åpne pakker julaften, følte at det tok en hel evighet å vente på og få lov til det! Sånn føler jeg det også nå :)

Jaja, hun kommer jo selvfølgelig snart da, det er jo maks 9 dager igjen, men når man liksom vet at det kan skje når som helst er ikke det så enkelt det heller!

Er det noen andre som er litt motløse kanskje og føler at dette tar en evighet..?

ønsker ihvertfall alle masse lykke til, og håper at alle får en fin fødselsopplevelse! Så må jeg beklage mitt litt utfall av klaging her, men det hjalp faktisk litt :)

Riktig god fredag og helg alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...