mamma snart til 3:) Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Har plutselig fått masse vann i kroppen. Føtter å hender kjennes best. Er det vanlig å bli svimmel når man får d?? Har termin om 7 dager . Noen som har opplevd det samme?
LMWK Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Hmm, det var litt rart. Har hatt vann i kroppen hele tiden, og det er helt klart føtter og hender hvor jeg merker dette best. Men er vel kanskje litt rart at det plutselig bare har kommet! Ville ring JM og hørt om jeg var deg, bedre å være føre var Lykke til ihvertfall, håper du slpper å gå over tiden! her er jeg på dag 3 over... ikke mye morro... Ha en fin dag
mamma snart til 3:) Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2012 Har ringt jm å skal vei å sjekke t ho no. Ho sa d v vanlig m svimmelheten når vannet kom til enkelte.. Så får bare tru på ho/)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har det på samme måte! Termin den 29 mars! Har hatt det sånn i noen dager nå!
mamma snart til 3:) Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2012 Så godt å høre att flere har det sånn:) forstå meg rett:) vært å sjekka no. Blodtrykk 126/78 så d va fint. Litt eggehvite i urin, men ha hatt veldig slim I dag så Kunne Være derfor. Hb var på 11. Ha gått m Denne intense svimmelheten en uke no så er møkka lei.:/ håper d bi bedre nÅr babyen kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå