Gå til innhold

Ikm idag, har testet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm idag. Hadde egentlig ikke tenkt å teste idag siden jeg er så redd for å bli skuffet at det ikke har gått denne gangen heller.

Men jeg tok sjansen med en g-test. Ikke morgenurin, men nesten. Den har en svak, svak strek, men en strek! Jeg tok også litt for moroskyld en eggløsningstest (siden jeg har hørt at disse kan av og til fungere som g-tester), og begge strekene der synes veldig godt. Akkurat som når eggløsningen var..

Jeg har aldri fått 2 streker på g-test før og jeg har tatt mange..

Kan det virkelig ha gått vår vei? skummelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv som bare rakkern, slik jeg ser det! :D

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Jeg ser streken! vet hvordan min negative så ut i dag og din skulle jeg gjerne hatt:)

Test igjen i morgen eller med CB digital!!

Skrevet

jeg syns også den ser positiv ut. jeg har også testet med el-tester da jeg har vært gravid, siden jeg fikk såpass svak positiv på g-test, og fikk også da utrolig sterk positiv el-test, akkuratt som om det skull vært eggløsning :) så jeg sier gratulerer jeg da :D

Skrevet

Den ser positiv ut for meg :-)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg greier å tro på det ennå... litt skummelt synes jeg..

Skrevet

Vet ikke helt om jeg greier å tro på det ennå... litt skummelt synes jeg..

blir dette din første?

Skrevet

åååå, så spennende :)

det er helt normalt å syntes det er skummelt, jeg ble livredd første gangen jeg fant ut at jeg var gravid, hadde masse tanker om hvordan jeg ble som mamma og om jeg virkelig var klar for dette osv... men det går seg til skal du se :) min første var ikke planlagt da, så det gjorde det ekstra skummelt. er jo en stor forandring i livet, men det er noe av det beste man kan oppleve :) nå planlegger vi nr 2, og syns fortsatt det er litt skummelt altså, men er mest glede da :)

Skrevet

Gratulerer så mye lotusblomsten :)

Skrevet

Takker alle sammen.. Mange tanker i hodet nå...

Skrevet

Testet på nytt idag, fremdeles positive tester. Så det betyr vel at jeg er gravid da. hjelpes...

Skrevet

ja, det gjør nok det da :) gratulerer masse atter en gang :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Definitivt positiv, har lang erfaring med disse :) Grattis!

Skrevet

Tusen takk :-)

Testet med en CB igår for var ikke helt overbevist med de billigstrimlene av en eller annen grunn. Fremdeles positiv.

Det har ikke gått opp for meg ennå, tror det må synke inn litt først :-)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Og ikke bekymre deg, det går så fint atte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...