mimmitiltre Skrevet 23. mars 2012 #1 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg hadde en tøff 2 gang fødsel, der jeg følte jeg ikke ble godt ivaretatt..Nå tenker jeg litt på å føde nr 3 i vann på Riksen, og etter snakk med jordmor idag tror jeg kanskje dette kan være en god løsning med tanke på smertelindring.. Snakket også med jordmor om å ha med egen jordmor på fødsel, altså ikke kommunal, men en som tidligere jobbet på føderiket! Siden jeg skal føde midt i fellesferien, tenker jeg at dette kanskje kunne være lurt, slik at jeg er sikker på at jeg føler meg ivaretatt, midt i ferievikarer og alt det som medfølger.. Er det noen som har erfaringer med å ha med seg en jordmor fra føderiket? Noen som kan anbefale noen eventuelt? Har fått en lang liste fra min jordmor med navne og epostadresser;) Andre som vet evt. pris? Tusen takk for eventuelle svar;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921329-ha-med-jordmor-egen-jordmor-p%C3%A5-f%C3%B8dsel-vannf%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå