Gå til innhold

Hmm... Hva er dette for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2 gangsfødende så burde sikkert visst dette. Er i uke 37 og i går kveld fikk jeg kink i ryggen.. Eller jeg tror jeg fikk kink i ryggen men lå vel i prinsipp stille og så hadde jeg vondt etterpå. Hadde masse ubehaglige kynnere igår men det er jo helt vanlig nå. Men i nattt så våknet jeg flere ganger av at kinken min ble verre og hmm.. slapp taket.. Etter det kom det masse vått ut og sånn var det litt gjennom natten. Kan det ha vært fostervann eller bare urin. Utflod var det ihvertfall ikke. Tror dere det er noe vits å ringe JM bare for å sjekke eller skal jeg bare vente å se om det skjer mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. :)

Jeg var på føden på mandag uten at det egentlig var "grunn" til det. Er første gangs, så en kan da ikke vite alt. Og det er nok heller ikke meningen at du skal vite alt andre gangen heller :)

En blir tatt på alvor i alle fall, noe som er litt betryggende bare det.

Skrevet

Hmm... er fostervann..så da blir det fødsel i helgen da...

Skrevet

Oi, så spennende!!!!!! Masse lykke til:))

Skrevet

Spennende :D Lykke til!!

Skrevet

bedre at du ringer jordmor å spørr enn at du skal gå rundt å gruble =P lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Var veldig lurt å ringe jm for å spørre ja. Var fostervann og sannsynlig en høy vannavgang så riene startet aldri ordentlig av seg selv så ble satt igang med drypp. Og plutselig var man 2 barnsmamma 3 uker før tiden.

Skrevet

gratulerer så mye!! Godt du ringte!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...