Knerten's mamma <3 Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Vi har kjøpt en t skjorte som knerten skal ha på seg, og der står det "jeg skal bli storebror!" Her er det umulig å skjule det lenger :-/ er 8+6 med nr 2. Har hittil brukt vide klær o.l enda jeg vanligvis bruker tettsittende. Er tynn, så magen syntes ganske raskt. Er bare luft og slappe magemuskler enda da, men umulig å holde inn Vi har invitert alle hit i morgen for å fortelle det. Jeg har ikke turt å dra på besøk osv for å ikke avsløre det, blir jo litt for dumt, så nå gleder jeg meg til å se ansiktene på nærmeste famile. Tror ingen venter dette så raskt (nr 1 blir 1 år neste mnd Hvordan forteller dere det?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Vi har tenkt å fortelle det i påsken da kommer jeg til å være ca 7+3-8+3. Da skal vi hjem til mine foreldre, og helgen etter påske skal vi til svigers for å fortelle det. Har ikke planlagt noen spesiell måte å si det til mine foreldre på, men til svigermor har vi tenkt å spørre om hun har planlagt noe mer rundt hvordan hun vil feire 50-års dagen sin og om hun har tenkt på noe hun ønsker seg. Også skal min mann bare foreslå, hva med et barnebarn? Jeg har termin ca en uke før bursdagen hennes. Det er første barnebarn på begge sider så tror de kommer til å bli ganske ivrig.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Mamma fikk et morsdagskort, hvor det nederst sto PS! Du skal bli BESTEMOR og (kopi av) bilder fra tidlig UL inni. Et par venninner har jeg rett og slett fortalt det til, og vist fram bilde, og det blir vel noe tilsvarende med resten av familien.. Veldig kult med t-skjorte!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Så koselig Va har samme ide til å fortelle det ed en t-skjore hvor det står storebror på Har fortalt det til mamma og ei veninne men resten får vente til jeg er 3-4 mnd hvis det lar seg gjøre. Sist gang sa jeg det på morsdagen til mamma husker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå