Gå til innhold

Nå TROR jeg at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vi har bestemt oss for navn :) Jeg har to barn fra før som heter Kristoffer og Helene, og er opptatt av at navnet til lillemor ikke skal skille seg ut. Er ikke glad i spesielle og "nymotens" navn... Vi har havnet på Ingrid, og det synes vi passer til de andre barna :) Hva synes dere? Synes det er et "trygt og godt" navn :) Også er det nok ikke sååå mange småbarn som heter det nå for tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingrid er kjempefint..men det er faktisk fler og fler som velger det navnet om dagen..så hun blir ikke alene...

Skrevet

Synes Ingrid er veldig koselig navn, men vet om mange små som heter det, faktisk..

Skrevet

Fint og koselig navn som passer bra inn i søskenflokken. :)

Skrevet

Ingrid er fint. Men mer vanlig enn du tror.

Skrevet

Jaja...kanskje jeg tok feil? Jobber selv i barnehage, og har ennå ikke vært borti dette navnet der... Og kjenner ingen som har barn med det navnet. Men, uansett: Ingrid blir det nok! ;) Er i hvertfall ikke like vanlig og poppis som f.eks Emma...

Skrevet

Sjekka SSB sin navnestatistikk nå, og Ingrid er et navn som alltid har blitt mye brukt. Men det er liksom ingen "topper", og gikk ned på statistikken fra i fjor... Men lå på 9.plass over mest populære jentenavn i fjor, da... Jaja, pytt pytt!

Skrevet

Ingrid er kjempefint, og passet med de andre!

Skrevet

Ingrid er et fantastisk navn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...