Mamma4livet Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Vi har startet med fast føde og ser nå at jeg må ut å kjøpe flere smikker. Har kun noen i tøy, som jo fungerer greit. Har dere noen og anbefale?
Mamma4livet Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2012 Ja, vi kaller det det. sånn man bruker på baby for å ta i mot søl slik at ikke klærne blir møkkete.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Vi har startet med fast føde og ser nå at jeg må ut å kjøpe flere smikker. Har kun noen i tøy, som jo fungerer greit. Har dere noen og anbefale? Jeg har likt godt de som ofte henger ved barnemathyllen. De jeg har hatt har Disneymotiv. God størrelse, enkle å feste med borrelås og har plast på baksiden.
Gjest splætt Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Vi kjøpte smekker på ikea, ser ut som små malefrakker med lomme foran, så maten havner i den og ikke i fanget. Passer kanskje bedre når ungen er stor nok til å sitte selv, men de er greie å bruke, og lomma kan vrenges og skylles etterhvert måltid og tørker raskt. Kjekke når de skal spise selv i alle fall:)
røderoser Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 jeg fant noen kjekke på princess, med armer de har plast bakpå, men ikke på armene. de hadde også noen kjekke som var helt enkle, med knyting i nakken. de dekker nesten hele jenta mi hehe
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Smekken "Magnus" på princess. Stor og billig. Brukes i barnehager visstnok.
Maitrollet Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Enigmed de andre her, princess sine er billige og bra
Brillefint - Jadda! Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Vi brukte princess sine - de man slipper å knyte, men bare trer over hodet. Også kjøpte vi TommeeTippee (vet ikke helt hvordan det skrives) gummismekker med "oppsamlingslomme" hos en barneutstyrsforhandler. Det er myke gummismekker som kan vaskes i oppvaskmaskina. De var veldig lettvinte.
Mamma4livet Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2012 Tusen takk for alle gode tips. Tror jeg må ta en tur innom Princess for å kjøpe smEkker.
cent Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har kjøpt en million små smekker til 10kr stykket på Barnas hus. De ser veldig små og teite ut, men jeg kjøpte først et par stykker før jeg fant ut at de egentlig var geniale Kjøpte først en i plast med borelås bak og lomme foran på babyshop, den fanger maten og alt det der, men den er altfor fristende å leke med og da er jeg akkurat like langt. De små smekkene fanger maten de også, men er for små til å lekes med
Leoliten Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Vi harkjøpt en del på barnas hus. De er blå (vi har gutt) og står Little Rascal på. det fine er at de bare skal trekkes over halsen som en genser. også koster de bare 29 kr.... veldig fine!
Gjest stårma Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Vi bruker tøysmekker (i sånn klut-stoff) fra princess, de hvor det står "slagord" på i trykk. Er fornøyd med de til "tørr" mat som brødskive og grøt. Har også en plastsmelle fra babybjørn med oppsamlingsskål under, men den bare drar lillegull i og prøver å leke med den eller spise på den når han har den på, så det blir egentlig enda mer gris. Har hørt at Ikea har noen billige og fine tøysmekker, har ikke prøvd de enda men tenker å kjøpe de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå