babysyk_74 Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg tok en docMorris i dag tidlig,men da den ikke ble positiv med en gang la jeg den bort...Men en time senere så jeg på den og da var den positiv...mest sannsynlig er dette en falsk positiv. Men alikevel blir jeg litt nysgjerrig på om det kan stemme da mine tester aldri har forandret farge etter tidsfristen. jaja man plager seg selv med denne nysgjerrigheten...
babysyk_74 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2012 jeg har mange,men ikke docmorris...de har en sensitivitet på 10 miU...og de andre jeg har er 25 miU...så de er negative...er jo veldig tidlig med 9 dpo
_JuNi_ Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har aldri fått positiv hvis jeg ikke har vært gravid, og jeg har prøvd docmorris både ved graviditet og ikke
babysyk_74 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 ja jeg er ørlitt rastløs for å komme meg på apoteket når det åpner..hehe
Gjest AnnaMathea Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Så spennende!! Ta en til i morgen:) Følger med! Jeg testet helt hvitt med billistrimmel i dag, vet det er like tidlig som deg - men den negative tok litt motet fra meg. Håpet på en super svak rosa strek, men den kom ikke. Føler jeg er rett inn i neste pp med den testen.
babysyk_74 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2012 ja den var negativ her også når jeg tok en ny Docmorris...så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet..hehe
cindy85 Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 testet med billigstrimmel i dag 10 dpo og den var ultra svak,men den svake streken var der den:)etter 2 timer så den helt lik ut.har aldri fått strek om jeg ikke har vært gravid heller. Men i går 9 dpo var den blenda,så hold motet oppe:)
Gjest AnnaMathea Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 ja den var negativ her også når jeg tok en ny Docmorris...så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet..hehe Følger spent med siden vi hadde el samme dag. Jeg har klart å teste 2 ganger i dag... Første med morgenurin syntes jeg så negativ ut etter 3 minutter og kastet den. Så måtte jeg ta en til på ettermiddagen for jeg hadde så magesmerter. Den så også negativ ut, men denne lot jeg ligge noen timer. Nå ser jeg en svak svak svak rosa strek. Til og med mannen ser den. Nå er jeg veldig spent for testiing i morgen!!! Lykke til dere!!!
babysyk_74 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2012 testet med billigstrimmel i dag 10 dpo og den var ultra svak,men den svake streken var der den:)etter 2 timer så den helt lik ut.har aldri fått strek om jeg ikke har vært gravid heller. Men i går 9 dpo var den blenda,så hold motet oppe:) testet du på morgenurin??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå