Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Dette er nok siste inlegget jeg skriver her på barnimagen, grunnen til det er at jeg er så utrolig DRITTLEI av at dere andre som er gravide, bare er negative til andre gravide, uansett hva det er så er dere alltid negative, har lest utrolig mye dritt fra dere til andre! Synes derfor det er bortkastet å sitte å lese og skrive innlegg på en slik side. Ett gravidforum skal være en side der man kan glede seg og fortelle om diverse ting uten å få kritikk og frekke kommentarer. SKAMM DERE!
MolleBolle Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg ser det er mye dritt rundt om her, men har selv bare gode erfaringer.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Ja jeg forstår jo litt av det du sier, men synes det har vært relativt bra både på 1., 2., og 3.trimester. Og om en person skriver idiotiske svar, så velger jeg å tenke at det er denne personen som har personlige problemer, og at de aller fleste her inne er jenter som ønsker å spørre og svare seriøst
SuperMoM <3 Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har ikke sett så ekstremt mye negativt her,men merka stor forskjell etter de endra sidene her,og man kan være anonym overalt. Som oftest er det de som er anonyme som er frekke og sure,men bare let av de da de absolutt må skjule seg bak anonym knappen. Du får iallfall ha lykke til videre:) Forstår at det er frustrerende iallfall.
lille-my-april Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Synes det er helst på anonymforum de frekke kommentarene er. Ikke her på 3.trimester i alle fall.. Menmen.. Alt kan ikke være gull og grønne skoger hele tiden heller
Håpefull38 Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 ??? Jeg har ikke vært så lenge her på 3. trimester, men har bare lest 1 innlegg som jeg reagerte på. Det var selvfølgelig en anonym. Jeg tror noen svarer slik bare for å provosere! De gidder jeg ikke bry meg om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå