Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vanskelig for å tro at jeg er blitt gravid! 5positive tester til tross, jeg har jo ingen symptomer! Bør vel bare nyte det, kvalmen kommer vel tids nok, men blir alikevel litt bekymra når jeg ikke merker noe :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er helt vanlig. Her begynte symptomene for alvor i starten av uke 7 :)

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei i dag! Men merker fortsatt ingenting. Bortsett fra at jeg er trøtt,men klarer ikke sove noe mer heller... Nå har jeg kommet såpass langt at jeg lurer på om jeg skal klare å unngå kvalme og andre plager helt? -men jeg skulle gjerne hatt litt større pupper ;)

Skrevet

er8+5 har egentlig ikke noen symtomer, er bare trøtt og en sjelden gang syyykt kvalm, men d går over fort... har ikke noen ømme bryster.... kanskej vi bare skal være glade:P

Skrevet

Jeg er 11+0 i dag og har ennå ikke merket noe annet enn uteblitt mens...vi er heldige!!!:)

Skrevet

Jeg er 11+0 i dag og har ennå ikke merket noe annet enn uteblitt mens...vi er heldige!!! :)

Så heldig du er.Du må være takknemlig.Har hatt 3 svangerskap bak meg og er gravid med nr 4 nå.Alle de gangene har jeg vært sengeliggende med kvalme og oppkast.

Skrevet

Slik var sist svangerskap og det var helt topp :) Denne gangen er det en del mer merkbart.

Skrevet

hadde ingen plager/symptomer i mitt første jeg heller. denne gangen merkes det forskjellige ting ja :)

Skrevet

Hadde ikke noe forrige sv.skap heller så det er vel normalt for meg:)

Skrevet

Her kom kvalmen etter uke 9..

Før det følte jeg egentlg symptomfri, men hadde ømme pupper og ekstremt søvnbehov ;)

Gjest Min1.baby
Skrevet

Hei. er i uke 9 og har det akkurat samma som deg..er totalt symptomfri..ikke kvalme,ikke spying,ikke ømme pupper..absolutt ingenting..og jeg tok 3 tester..alle var positive.. Merker ingenting jeg heller..Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Godt å høre at andre har det på samme måten :-) jeg er bare i uke 5 :-)

Skrevet

Jeg har heller ikke symptomer så og si.. men er bare 4+4 da :)

• 2 uker senere...
Gjest Min1.baby
Skrevet

Hei. Er 11 + 4 i dag og har heller ingen symptomer,bortsett fra uteblitt mens. Litt skuffa,men er nok bare heldig.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...