Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 9 fullgåtte og straks 2trimester :-)

Gleder meg til så mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at tiden flyr! Føles ut som det var i forrige uke jeg fant ut jeg var gravid. Nå er jeg 11 fullgåtte uker. På mandag er jeg 12 :) Lurer på hvor ukene har blitt av :P Men litt herlig følelse å vite at den "skumle" første perioden straks er over, og man kan senke skuldrene og bare nyte tiden fullt.

Skrevet

Så heldige dere er.. Synes tiden går smertefullt sakte!

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Tiden går fortere og fortere! Fram til uke 7-8 gikk det supersakte... nå er jeg 11+5, må skyndte meg å ordne alt som ordnes skal før fødselen, hvis det skal fortsette i dette tempoet ;)

Skrevet

Så heldige dere er:) her går også tiden vanvittig sakte. De to ukene jeg har vist om graviditeten føles som flere mnd!!

Skrevet

Så bra jeg ikke er alene om det:-)

Har jo en fantastisk sønn på ni mnd som tar all min tid så ikke rart tiden flyr! :)

Gleder meg til uke 13 for da skal vi se knøtt på ul igjen:-)

Skrevet

Jeg opplever også at tiden går EKSTREMT SAKTE. Vet ikke om det kanskje blir bedre når man får sagt det, jeg er 6+2 og det føles bare som evigheter siden vi fant det ut - selv om det ikke er tre uker siden en gang. Formen begynner å bli ganske varierende og da kjennes det iallefall lenge ut.

Skrevet

Tiden går sakte i starten. Husker det godt! Nå er jeg 11+2, og tida flyr. Fra 9 uker har det gått kjempefort! Skal på ul om en time! Glede meg nå ja! Og litt redd at noe skal være galt...

Skrevet

Enig i at tiden gikk kjempe sakte frem til ca uke 9, så har tiden flydd etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...