Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Begynte med folsyre tabletter for 2 dager siden og gleder meg sånn til jeg begynner å føle meg bedre. Føler meg totalt utmattet, slapp og trøtt, og ikke minst irritabel! Når kan jeg begynne å merke bedring tror dere?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg også, min folatverdi er på 5 og det er veldig lite Tar tilskudd i et par mnd så blir den bra. Men når jeg slutter synker den igjen :/ Noen av dere som har fått sjekket årsaken til at kroppen ikke tar til seg det?
Tauriel Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg hadde det og, men så hadde jeg i tillegg tomme jernlager
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har også for lavt folat og jern.. Noen som vet hva det kan skyldes?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg hadde 3 på det laveste. Folatmangel kommer av ensidig kost. Den nye folkesykdommen. Man blir lat og giddaslaus, gjør bare det en strengt tatt må gjøre.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Jeg hadde 3 på det laveste. Folatmangel kommer av ensidig kost. Den nye folkesykdommen. Man blir lat og giddaslaus, gjør bare det en strengt tatt må gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå