Gå til innhold

Når slutter de egentlig med pysjamas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er et ubeskrivelig teit spørsmål, men bare sånn av ren nysgjerrighet;

Når sluttet ditt barn med pysjamas og begynte å bare sove i truse eller truse/t-skjorte? Sånn bortsett fra på sommeren.

Føler min på 3 fremdeles sparker dyna så mye av seg at han hadde blitt veldig kald uten pysjen...

Skrevet

Mi er 4,5, nattkjole eller nattdrakt, kort eller lang arm alt ettersom, men kun varm sommer uten noe, dyna sparkes rett vekk og hun tar den ikke på igjen, så klær må en ha på henne! :)

Skrevet

jenta mi på 4 vil ha pysjamas på seg når hu legger seg men tar den ofte eller nesten alltid av før hun sovner. dyna går fort av her og men ett godt teppe vil ho heller ha over seg når hu kunn liger i truse. så fryser nok ikkje. tar alltid dyna over hun før eg legger meg og da blir den liggende til dagen etter :)

Skrevet

eldstegutten min er 7 og bruker fortsatt pysjamas! Både fordi han sparker av seg dyna og fordi han elsker å sitte litt i pysjamasen på morgonen før han må kle seg...

Skrevet

visste ikke at det fantes noen alder for det...er vel litt avhengig av person..er jo mange voksne som har brukt pysj i alle år...jeg sluttet ikke med pysj før jeg flyttet hjemmefra..men kanskje jeg er litt rar...

Skrevet

Jenten min på 10 bruker det enda. Det er fordi hun elsker pysjamaser. :)

Du må nesten bare se det litt an. Når de klarer å finne og ta på seg dynen selv om natten, kan de fint ligge uten pysj. Men mange foretrekker å ha dem på uansett. Noen barn vrenger dem av seg selv, og da er det ikke noe poeng i å tvinge det på dem. Er de veldig varme om natten, og gjerne våte av svette, blir pysjamas overflødig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...