Gå til innhold

Egguthenting utført!

Anbefalte innlegg

Det ble tatt ut 6 egg idag, mens jeg var så dopa at jeg nesten ikke fikk til å prate ordentlig! Det var i alle fall piece of cake smertemessig, ingenting å grue seg til for dere som ikke har hatt inngrepet. Kjenner meg imidlertid støl og øm nå noen timer etter, men ikke veldig mye verre enn etter en heftig treningsøkt. I morra formiddag får vi vite om noen av eggene har blitt befruktet, og på lørdag får vi vite hvor mange som duger til insett/nedfrys. Så da er det bare å håpe på det beste og prøve å tenke på noe annet enn egg, egg, egg. Har forresten vært i butikken og kjøpt Anthon Berg mandelegg. Ironisk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143921200-egguthenting-utf%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff stakkars deg Millemy86, det hørtes skikkelig kjipt ut! Du har jo selvfølgelig rett i at det er veldig individuelt hvordan man reagerer på smertelindringa, og jeg ble faktisk så dopa at jeg synes det var litt i overkant. Kjente at det stakk litt innimellom, men null problem å tåle. Problemet var mer at jeg knapt kunne kommunisere! :) Håper de finner balansen for deg neste gang, så du slipper å pines! God klem, og takk for lykkeønskninger!

Annonse

Hurra Hurra, 6 egg er bra :D

Uttak kan være veldig forskjellig fra gang til gang og alt etter hvor modne eggposene er og hvor de ligger. Første uttaket mitt kjente jeg ingen ting, mens de to andre har vært veldig vonde. Har fått morfin, og siste gangen nå høynet de dosen litt slik at det iallefall ble litt mindre vondt enn sist gang. Men blir det baby ut av det så er all smerten verdt det!!!

Lykke til!!! :)

Det ble tatt ut 6 egg idag, mens jeg var så dopa at jeg nesten ikke fikk til å prate ordentlig! Det var i alle fall piece of cake smertemessig, ingenting å grue seg til for dere som ikke har hatt inngrepet. Kjenner meg imidlertid støl og øm nå noen timer etter, men ikke veldig mye verre enn etter en heftig treningsøkt. I morra formiddag får vi vite om noen av eggene har blitt befruktet, og på lørdag får vi vite hvor mange som duger til insett/nedfrys. Så da er det bare å håpe på det beste og prøve å tenke på noe annet enn egg, egg, egg. Har forresten vært i butikken og kjøpt Anthon Berg mandelegg. Ironisk.

er spent paa hvordan det gikk med befruktningen... har guttene gjort jobben sin :D

Hei alle! Så koselig at dere lurer på hvordan det går! Var helt vilt nervøs før vi ringte til Maigaard i formiddag for å høre hvordan det gikk med eggene. Det viste seg at tre av seks egg hadde blitt befruktet, og det hørtes ut som om de tre eggene som ikke var blitt befrukta, var for umodne til befruktning. Så tre befruktede av tre mulige! Phew! Nå krysser vi fingrene for at eggene utvikler seg slik som de skal, slik at det blir innsett kl elleve imorra..! Pliiiiiis la det gå bra!

Annonse

Gjest akpa-KNUST

hehe, jeg og tenkte slik Monky, at jeg ikke skal være innom her så mye før jeg begynner med sprayen igjen, MEEN det er lettere sakt ein gjort ! :-)

Glede meg til å høre hvordan det går med dere i morgen Lurifax !:-) Både jeg å mannen min krysser fingrene for dere !:-)

ja det er sånn det er AKPA!! nesten skummelt hvor mye jeg tenker på hvordan det går med folk her inne;)

for meg har dette forumet vært godt å ha, her vet mange hvordan det er å være i denne prosessen..

hehe krysser snart megselv i vinkel for at alt skal gå godt for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...