Småtrollmamma Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Vet at det må kynnere, mensmurringer og diverse ubehageligheter til under modningen. Men hvor lenge kan dette pågå før det egentlig skjer noe?? Har hatt kynnere og MYE mensmurringer i noen uker nå...er kun 35 uker på vei så har det ikke travelt, men det er utrolig slitsomt og søvn finnes jo ikke. Om kvelden er hun helt hyper i magen, og pga liten plass merkes alle bevegelser og ingen stilling er god å ligge i. Dette er mitt andre baren og jeg håper jeg slipper å gå over termin....merker tålmodighet og energien svinner hen. Syns synd i min lille 2,5 åring og kjære mann! Uff....hormonell hval.
<3 mai 2009 & april 2012 <3 Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har nå 20 dager igjen med nr 2 (har en jente som fyller 3 år fra før!) vært plaget med mye kynnere og mensmurringer fra uke 16 egentlig :S så tok det virkelig av, noe som viste seg skyldes en nyrestein som ikke kom seg ut av blæren....nå har kynnerne roet seg litt men jeg har vel fortsatt mellom 30 og 50 stk om dagen....Det jeg ville frem til er om du kan ha urinveisinfeksjon? for det kan skape ubehag og lage mye kynnere!
Småtrollmamma Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2012 Hmm det kan vel hende...men sjekker ikke legen det på kontrollene?? Jeg var på svangerskapskontroll på mandag og leverte da urinprøve. Var +1 på protein, men noe annet trodde jeg ikke det var.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå