Gå til innhold

Tips om god gravidmat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sulten nesten hele tiden, men kan jo ikke spise hele dagen lang!

Noens om har noen god mattips for oss gravide med stor appetitt?

Fint hvis det i tillegg er sunt og næringsrikt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiser mye grønsaker rå, gullerot er det vell det går mest av. lager av og til dipp. lager da en sunnere versjon med alternativ til rømmen. lett, sunt og godt :)

Skrevet

har blitt hekta på havregryn, melk og jordbær... Sunt og litt søtt og varer leeenge i magen <3

Skrevet

Grovbrød med banan, honningmelon/fruktsalat, foliestekt laksefilet med grønnsaker og kesam, hjemmelaget kylling/fiskesuppe, hjemmelagde karbonader med grønnsaker, hjemmelaget sushi (maki) omelett (uten ost) med grønnsaker :)

Skrevet

jordbær!!!!! 19.90 på rema 1000!!!! knekkebrød med mager gulost og kokt skinke. jeg drikker også masse farris, da blir jeg ikke så sulten

Skrevet

kyllingsalat med fetaost, i wraps..mmmmmmm;)

Skrevet

...og for å være en liten gledesdreper..:jordbær fra utlandet (som ikke er økologiske) ville jeg personlig ikke spist mye av som gravid...

Av norske produkter er det jordbær som inneholder mest sprøytemidler - og de utenlandske har nok enda høyere innhold...

Skrevet

...og for å være en liten gledesdreper..:jordbær fra utlandet (som ikke er økologiske) ville jeg personlig ikke spist mye av som gravid...

Av norske produkter er det jordbær som inneholder mest sprøytemidler - og de utenlandske har nok enda høyere innhold...

å gud...styr langt unna jordbær, kan jo hende du dør!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...