HerGårDetUnna!!! Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Har nemlig kastet pakningvedlegget, og får ikke opp den siden på internett der det står om bivirkninger o.l på dette legemiddelet..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Har nemlig kastet pakningvedlegget, og får ikke opp den siden på internett der det står om bivirkninger o.l på dette legemiddelet.. Jøss, finnes det fortsatt folk som tar solarium altså? Seriøst?
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Nå har jeg sjekket for deg, og jeg kan ikke finne noe som advarer mot sol. Jeg har sdelv brukt slike kremer på kroppen og ikke tatt solforbudet alvorlig, og det skulle jeg ikke gjort ;/ Men det var ikke samme type som du bruker Lykke til ps du kan laste ned felleskatalogen på tlf din, eller søke opp felleskatalogen på nett og lese om preparatet der.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2012 Tusen takk for svar #3 Og ja, etter anbefaling av legen vurderer jeg solarium. Men idiot som jeg er glemte jeg å nevne at jeg bruker skinoren.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 ALT av tabletter og kremer som inneholder A-syre, er forbundet med solbrenthet. Og solbrenthet er det som kan gi hudkreft.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2012 ALT av tabletter og kremer som inneholder A-syre, er forbundet med solbrenthet. Og solbrenthet er det som kan gi hudkreft. Okei, da skal jeg IKKE ta solarium! Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå