Gå til innhold

tidlig ul ijen i dag :) alt sto bra til :)

Anbefalte innlegg

1 uke siden sist og hjerte slo denne gangen også. vokser jør spiren. i rykk å napp ser d ut som :) sist vart jeg estimert til 6+5 til 7+0, altså fra 2 til 4 dager fra menstermin.

mens i dag traff den menstermin. 8+3 uker og 15 mm lang

fikk også time til hovedultralyden:)

hadde brun utflod i dag også. håper dette går veien. tror jeg er litt skremt. men pappan er i ekstase og har lagt av seg reddselen etter sa`n.

Fortsetter under...

hvor bra er ikke det?? :):) skal til tidlig ul på mandag pga 2 SA tidligere å nå har jeg hatt brun utflod...hvor mye og hvor mange ganger har du hatt slik utflod??

hadde en blødning på papiret forje tirsdag som gikk over i brun utflod som varte til fredag. kansje antydning til litt brunt en dag til og brun utflod i måres ijen. hadde brun utflod 2 ganger i første svangerskapet mitt også. ca 5 uker på vei og rundt uke 26 på vei.

men der viste di ikke hva blødninga kom av. denne gangen såg de at blodet kom fra livmora. en oppsamling som kommer til å tømme seg mens spiren vokser.

hvor bra er ikke det?? :):) skal til tidlig ul på mandag pga 2 SA tidligere å nå har jeg hatt brun utflod...hvor mye og hvor mange ganger har du hatt slik utflod??

hadde en blødning på papiret forje tirsdag som gikk over i brun utflod som varte til fredag. kansje antydning til litt brunt en dag til og brun utflod i måres ijen. hadde brun utflod 2 ganger i første svangerskapet mitt også. ca 5 uker på vei og rundt uke 26 på vei.

men der viste di ikke hva blødninga kom av. denne gangen såg de at blodet kom fra livmora. en oppsamling som kommer til å tømme seg mens spiren vokser.

da er det kanskje håp for meg også:) da får vi bare krysse alt det vi kan krysse:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...