Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har brukt cerazette i 6 mnd og blødde konstant. Nå har jeg fått utskrevet loette. Hovedgrunnen til at jeg vil bruke p-piller er fordi jeg pga pms er et monster 2 uker i løpet av måneden og fordi jeg har veldig uregelmessige blødninger. Jeg er 36 år, røyker ikke.
ltcg Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 jeg og var ett pms monster før jeg begynte med loette,de funker helt perfekt på meg.smertene og sinnet er borte:-)jeg bruker p-piller kun for og bli kvitt dette og etter d legen sa så er loette d stertekste merket
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 jeg og var ett pms monster før jeg begynte med loette,de funker helt perfekt på meg.smertene og sinnet er borte:-)jeg bruker p-piller kun for og bli kvitt dette og etter d legen sa så er loette d stertekste merket Er det sant? Herregud, da kan jeg for første gang si at jeg gleder meg til å få mensen (sånn at jeg får startet på pillene) .
ltcg Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 sånn følte jeg og d hehe...men legen sa at siden jeg ikke skulle bruke d som prevansjon så kunne jeg begynne m de før mensen kom så jeg begynte m de m engang.men der er d nok best at du hører m legen om h*n ikke nevnte noe om d.håper de er like effektive på deg som på meg:-)
Dandelion-we Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Min erfaring med Loette er at jeg kun har 2-4 dager med mens/blødninger, mindre smerter, mindre blødninger under mensen, er mye mindre sint enn da jeg gikk på Yasmin og vekten går nedover (!). Har brukt p-ring også (nuvaring). Veldig fornøyd med den også egentlig, men gikk tilbale til piller. Har gått på Loette i 2 år og er kjempe fornøyd! Men, det er selvfølgelig forskjellig fra person til person.
ltcg Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 så jeg glemte og nevne mensen på de pillene,d var som tinyeyes sier.blør mindre,mindre smerter.max 4 dager.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 så jeg glemte og nevne mensen på de pillene,d var som tinyeyes sier.blør mindre,mindre smerter.max 4 dager. Haha, jeg begynner med de med en gang jeg:) Så slipper jeg (forhåpentligvis) neste ukes sinnahelvete!
ltcg Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 hehe ikke sant:-)du må fortelle hvordan du reagerer på de:-)
jordbærsjokolade Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Det skal jeg gjøre:) Du får rope på meg!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Jeg plages vanligvis ikke av mensen, hverken PMS eller smerter, men når jeg gikk på Loette fikk jeg smerter av en annen hverden i forbindelse med mensen. Jeg fungerte best med Yasmin, men dette er så individuelt.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 22. mars 2012 #12 Skrevet 22. mars 2012 Blødde som en gris hele perioden jeg gikk på Loette, sluttet og begynte på Yasmin og livet ble levelig igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå