FruFrog Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg var på sykehuset i dag for å få høre veien videre til å bli gravid. Fikk beskjed om at jeg fant all informasjon på sidene til Rikshospitalet på nett, men jeg finner ingen ting om barnløshet, hormonbehandlinger og prøverør jeg. Er det noen som kan hjelpe meg? Ble litt frustrert i utgangspunktet på sykehuset, når man må spørre og grave om alt for å få svar, og så er svaret en nettside. De var litt forsinket kan en si, så da hadde de vel hastverk da. Men da føler man seg litt til side satt som pasient. Jeg er veldig spent på hva som skjer videre, for nå er jeg ferdig med pergokur (5 mnd med det) og det hjalp ikke. Neste time på sykehuset er i juni. Hvor lenge og hva har dere andre prøvd på veien for å bli gravide? Både fra legemiddelverdenen og mer alternativt. Jeg er klar for det meste! :-)
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 eg har prøvd soneterapi nå 1 go mnd å me blei gravide sjøl mn eg mista for 1 veka si... så eg har tro på d har vore prøvere i 2 år nå... e super lei men ingenting er som å få d til sjøl mn vett jo ikkje om me klare d sjøl ijenn mn håpe d
Gullungen <3 Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg fikk beskjed om å lese på infertilitet.no ! Der står det masse god informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå