Tuppen & Lillemor Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Her har Lillemor på 7,5 mnd to små tannebisser. Prøver å pusse de morgen og kveld, men det er jammen ikke så lett. Hun kniper igjen munn og dytter tannbørsten ut med tunga. Vil veldig gjerne "pusse" selv. Eller dvs. sutte på den og tygge på skaftet Så jeg må jo hjelpe til, men vil ikke gjøre en kamp ut av det, da det helt sikkert vil føre til at det blir et enda større problem! Har dere noen tips??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 her må lillemann ha en leke i hendene, ellers tar han tannbørsten selv og blir fryktelig fornærmet om denne blir tatt fra han igjen.det går stort sett bra.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Synger og leker med snuppa (puss puss så får du en suss...) Og når hun smiler og ler, som hun alltid gjør, så pusser jeg tenner;) Det er jo tilvenning, så om du bare såvidt får børstet tennene litt med en ørliten tannkremdott så holder det:)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jo, og når jeg har gjort det, så får hun tannbørsten og biter litt på den. Sånn gjorde jeg med mellomstemann også, og ritualet er omtrent det samme enda. Han er snart tre;) Eldstemann var et kapittel for seg, med hyling og tvang i flere år:( Råder deg til å få en rutine på det...
Tuppen & Lillemor Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 Ok. Da blir det leke i hendene og sang og moro fra i morgen Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå