_JuNi_ Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Men hva er skyggestrek og hva er kjemisk? ser det er flere som skriver det..
cindy85 Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Hva er en kjemisk graviditet?: Det som skjer er at man får en positiv graviditetstest, ofte ikke den sterkeste men tydelig positiv. Man blir super lykkelig å gleder seg til å teste å se streken bli sterkere og sterkere, i stede blir den svakere og svakere. Man kjenner ikke noe smerte å man har en helt vanlig tanterød. Det som skjer inne i kroppen er at et befruktet egg på et svært tidlig tidspunkt går til grunne. Noen kan "streife innom" livmorveggen. Det rekker aldri å feste seg eller begynne å utvikle seg, men er nære nok til at kroppen produserer litt hcg.
cindy85 Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 En skyggestrek er en "usynlig spøkelsesstrek" der hvor den positive streken skulle ha vært. Disse er vanligvis grå eller fargeløse, eller ser ut som en "bulk" i testen Ofte kommer ikke skyggestrekene før etter at tidsfristen har gått ut
najaden Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Skyggestrek er en fargeløs/grå strek der kjemikaliene er på graviditetstester - der man håper å få se en rød/blå strek. Noen ganger kan man se kjemikaliestreken som en skygge - og dette kan - av ivrige tester - bli tolket som en svaaaaaaaaak positiv.Dersom det er tydelig rød/rosa strek, dog svak, er det ikke en skyggestrek, men en positiv strek. Kjemisk er, som Cindy85 skriver, en "touch and go" - altså at egget har streifet/såvidt festet seg i livmoren, men av ulike grunner sluppet taket.
_JuNi_ Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2012 aha..takk for svar Er dette vanlig eller? Jeg har bare opplevd å teste positiv hvis jeg faktisk er gravid, så dette er helt nytt for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå